Jurkovičova vila není jenom pohádkový dům z perníku. Je nutné ji vnímat také jako pozoruhodnou ukázku využití nejnovějších technologií, jaké na počátku 20. století existovaly. Dušan Jurkovič byl technologiemi fascinovaný, rád začleňoval do svých projektů různé technické novinky a snažil se jim dát aktuální podobu.
Podobně je na tom dvojice světově uznávaných designérů Martin Immrich a Jiří Přibyl ze Studia Koncern. Absolventi brněnské FAVU VUT patří mezi nejúspěšnější české designéry - což dokládá mimo jiné i vlastnictví červených puntíků - Red Dot Design Award, analogie Oscara pro designéry. Jejich tvorba osciluje mezi konceptuálním uměním a designem v nejryzejším slova smyslu. Do českého prostoru díky řadě svých projektů přinesli velmi inspirativní myšlenky. Co je to design a co je to umění, může existovat design nebo umění společně, je možné ho multiplikovat? A co je pomíjivější - umění nebo design? Jak se promítá design do našich životů a život do designu? Spousty otázek a odpovědí.
Studio Koncern založili Martin Immrich a Jiří Přibyl v roce 2000, ještě jako studenti brněnskéFAVU VUT. Mezi jejich nejzajímavější realizace patří sedací souprava Vrstevnice (2003, od 2005 část souboru ve sbírkách Moravské galerie v Brně), archeologický projekt Future Crystal (2007), sociologický projekt Domácí násilí (2008) a filozoficko-materialistický projekt Fake It Easy (2009).
Vedle toho vytvořili celou řadu velmi seriózních projektů designu skla pro firmy Rückl Crystal, Bomma, brand sklo pro Becherovku (kolekce z roku 2008 ve sbírkách MG), elementy pro skleněnou stěnu pro Lasvit (2010). Světovou proslulost si získali dětskými autosedačkami pro firmu Cybex. Za dobu spolupráce se prodaly tisíce kusů po celém světě a autosedačky získaly ocenění Red Dot.