Fashion marketing / Voliéra No.1
Interdisciplinární seminář z oblasti fashion marketingu postavený na široké škále témat a přesahů z příbuzných oborů. Představí jednotlivé aspekty marketingové, ale i společenské komunikace v rámci módního průmyslu. Seminář se skládá ze dvou témat, které prezentují oblasti všeobecně společenského, socioekonomického, kulturního či kunsthistorického diskurzu, napříč konkrétními příklady efektivních komunikačních kampaní a přiblížením základních marketingových kategorií v oblasti módního průmyslu. Zahrnuje alternativní přístupy až po sociálně a environmentálně kritické nazírání na oblast módy optikou "sustainable fashion".
Univerzitní pedagog, konzultant, lektor, kouč v oblasti marketingové a vizuální komunikace a udržitelného rozvoje se specializací na sociální marketing a fashion marketing.
Kromě primárního profesního zaměření v oblasti marketingu v módním průmyslu je mu vlastní komplexní holistický rozsah témat. Specializuje sa na oblast vizuální komunikace (oděvní a grafický design - speciálně typografie, interiérový design a vizuální styling ad.) a širokou problematiku sociálního marketingu, zejména marketingové komunikace tzv. udržitelného rozvoje a životního stylu.
V rámci primárních marketingovo-komunikačních aktivit v módním průmyslu se blíže zameřuje na "agendu setting" (vytváření témat médií ve veřejném prostoru) aktuálních společenských fenoménů uskutočňovanou právě prostředníctvím prvků, nástrojů a technik souvisejících s oblastí módy jako široce přijímaného a sugestivního média. Klíčové je i jeho zaměření na segment tzv."sustainable fashion," čili aktivit módního průmyslu v kontextu udržitelného rozvoje. Je mu vlastní kombinace nekonvenční formy se smysluplným obsahem.
Informace
- Datum a čas
- 27/3/2014 15:00
- Vstupné
- 40 Kč
- Budova
- Uměleckoprůmyslové muzeum
- Autor
- Peter Šagát
- Typ akce
- přednáška